Florentina Loredana Dalian

marți, 19 iunie 2012

Visul de-azi-noapte



Atât de frumos te-am visat azi-noapte,
Iubitul meu nenumit, înalt, neîngăduit;
Atât de frumos încât până şi visul se speriase.
Mi-a spus: Nu e voie să visezi aşa ceva,
Asemenea vise sunt interzise!
Deontologia viselor îmi e străină.
Dar el, visul, a avut grijă să nu ies în décor,
Să nu părăsesc cercul celor îngăduite.
Să rămân în împietrirea celor-care-se-cuvin,
Dar care sunt atât de reci, atât de ne-mângâietoare.
Şi totuşi, pentru câteva clipe,
Am sărit peste linia cercului,
Porţile picaseră, zidurile săriseră-n aer,
Dinamitate de zambila roz, ori poate de teii-nfloriţi;
Atât de frumos te-am visat azi-noapte, iubitul meu,
Atât de nepermis de frumos,
Încât până şi visul se cutremurase… 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu