Florentina Loredana Dalian

duminică, 29 iulie 2012

Câștigătorii Festivalului Național de Poezie„Ioan Budai Deleanu” ediția a II-a,31.08-02.09.2012, Geoagiu, Jud.Hunedoara


Marele premiu

Florentina Loredana Dalian-loc. București (media obținută 7,95).

Premiul I

George Bădăraru- jud. Iași (media obținută 7,55).

Premiul al II-lea

Ionela Mădălina Grosu-loc.Todirești,județul Suceava (media obținută 7,5).

Premiul al III-lea

Gianina Gheorghiu- jud. Iași (media obținută 7,3).

Mențiunea I

Georgeta Muscă-Oană-jud.Galați (media obținută 7,2).

Mențiunea a II-a

Filip Cristinescu-din județul Satu Mare (media obținută 7,15).

Mențiunea a III-a

Marian Dragomir-loc.Ploiești,jud.Prahova (media obținută 7,00).

Premiul special„Ion Budai Deleanu”

Virgil Bălan-loc.Orăștie,jud.Hunedoara

Premiul special acordat de Asociația Florema Design Orăștie

Enea Gela-loc.Craiova,jud.Dolj

Premiul special„Traian Mihaiu”

Galbăn Gabriela-jud.Neamț

Premiul special acordat de Societatea„Limba Noastră cea Română”Chișinău,filiala 43 Orăștie

Țenea Georgeta Jeanina-loc.Râmnicu Vâlcea,jud.Vâlcea.

Anunţul l-am primit de la dl. Claudiu Simonati, organizator. Nu este prima dată când sunt "atribuită" Bucureştiului, am mai păţit-o şi la Alba Iulia şi prin alte părţi. Degeaba spun că doar m-am născut în Bucureşti, dar locuiesc în Slobozia (în CV-ul meu scrie clar). O fi din pricină că e greu de crezut că la Slobozia se scrie şi se mai câştigă şi premii? 

11 comentarii:

  1. Felicitari pentru premiul obtinut! Ne-am obisnuit deja sa furi toate premiile de pe peste tot!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi da! Norocul meu cu de-alde tine, care nu trimit la concursuri! Vezi că e festivalul Labiş, acolo nu pot participa, că-i până-n 30 de ani. Ţi-l las ţie, aşadar. Suuces!
    Şi mulţumesc pentru felicitări.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam de acest festival-concurs de poezie.Inteleg ca editia a II-a s-a incheiat.Va urma,cumva,si editia a III-a?Cand se va desfasura aceasta?Concursul este binevenit si el polarizeaza un numar mare de oameni ai condeiului,interesati in stimularea si perpetuarea fenomenului cultural autentic.Bravo organizatorilor!Geo Galetaru

    RăspundețiȘtergere
  4. Stimate Geo Galetaru,
    Eu am aflat de existenţa concursului de pe internet. Urmatoarea ediţie, din câte am înţeles de la organizatori, va avea loc anul viitor, cam în aceeaşi perioadă. Poate aţi citit şi impresiile de dupa, aici: http://www.florentinadalian.blogspot.ro/2012/09/cum-m-am-ioanbudaidelenit.html
    Vă mulţumesc pentru mesaj! Oricând, binevenit.
    Cu preţuire,
    FLD

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări talentată Florentina,
    Speram sa te cunosc la festivitatea de premiere, dar din păcate, din motive obiective, nu m-am putut prezenta. Așa că am așteptat cuminte acasă să-mi primesc premiul. Dar, ce să vezi! Atât eu, cât și alții ca mine care au câștigat premii speciale și mențiuni nu am primit nimic. Cică ne aste suficientă diploma. O fi. Dar de ce naiba mai inventează aceste premii și mențiuni dacă nu le onorează măcar cu o carte?
    Scuză-mă dacă subiectul te deranjează, dar poate mai iau și alții atitudine, sau poate știi tu altceva de la fața locului, căci noi suntem foarte nedumeriți. Ti-am mulțumi mult dacă ne-ai spune părerea ta și observațiile în legătură cu acest subiect de la decernarea premiilor.

    Cu simpatie,
    Gabriela

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabriela, nu cunosc detalii de la faţa locului, nu am discutat cu organizatorii aceste probleme. Ca participantă la multe concursuri, pot spune că, de obicei, atunci când am luat menţiune (uneori chiar şi premiu), nu am primit decât diplomă. Acest lucru e ochestiune pe care şi-o stabileşte fiecare organizator, dacă vrea/ poate sau nu să ofere ceva/ mai mult. De regulă, se menţionează de la început în ce constau premiile/ menţiunile. Sunt situaţii în care premiile nu se acordă decât în prezenţa autorului (şi asta se menţionează, de obicei, în regulament).
    În ce mă priveşte, pentru mine, participarea la concursuri nu urmăreşte partea materială a premiului (care, chiar şi atunci când e, este mai mult simbolică), ci faptul că textele mele sunt evaluate de un juriu competent/ avizat. La fel de importantă este, pentru mine, participarea la festivaluri, unde mă întâlnesc/ reîntâlnesc cu oameni iubitori de artă, vizitez locuri interesante, port dicuţii despre literatură, etc.
    Dacă doreşti să lămureşti problema, cel mai bine ar fi să-i scrii lui Claudiu Şimonaţi, care s-a ocupat de organizare (presupun că ai adresa lui de mail sau telefonul, de vreme ce ai fost înştiinţată de rezultatul concursului.
    Toate cele bune!
    Florentina

    RăspundețiȘtergere
  7. Revin cu o lămurire: în ce au constat premiile celor care au fost prezenţi am scris aici http://www.florentinadalian.blogspot.ro/2012/09/cum-m-am-ioanbudaidelenit.html
    Mai exact, s-au oferit diplome, trofee şi tablouri pictate de pictorul craiovean Lucian Bulătan.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua,
    Stiti cumva daca antologia care s-a editat dupa concurs cuprinde creatiile tuturor participantilor (asa cum si-au exprimat organizatorii intentia la inceput ) sau doar pe cele ale laureatilor?

    Multumesc,
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua,
    Imi pare rau, nici eu nu am vazut antologia... pana acum. De ce nu va adresati organizatorului, dl. Claudiu Simonati?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua,
    Claudiu Simonati nu mai raspunde emailurilor referitoare la antologie, in conditiile in care noi am achitat suma ceruta pentru aceasta. Foarte urat! 35 de lei nu e o avere, dar credibilitatea organizatorului si a acestui concurs s-a dus de rapa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dacă aceasta se întâmplă este, într-adevăr, inadmisibil. Personal, nu m-am mai interesat de antologie (sincer, am şi uitat), în care trebuia să apar şi eu. Îmi pare rău că se petrec asemenea lucruri în lumea literară. Din păcate, nici măcar nu e un caz unic...

    RăspundețiȘtergere