Florentina Loredana Dalian

joi, 7 august 2014

Azi nu mă mai tem

Gânduri expirate


De ce "gânduri expirate"? Deoarece chiar aşa sunt. Le scrisesem cândva, pentru cineva... la fel de expirat. Recitindu-le, pigulindu-le, am constatat că am luat distanţa cuvenită de ele şi le pot trata ca pe nişte texte oarecare. Din care sper că se întrezăreşte măcar o brumă de poezie. Sau măcar o brumă de ceva. Sunt în jur de 60... doar ceva mai puţine decât numărul zilelor cât a durat "agonia" dătătoare de inspiraţie. 


Azi nu mă mai tem
nici de moarte nici de
nemurire
nu mă tem de plecări de întoarceri
nu-mi mai e frică de trădări
nici măcar de ale mele
nu mai ascult glasul niciunui
gând de ne-iubire
azi nu

Singura teamă ce mi-a
rămas e aceea
că într-o anume zi botezată cu zece
fără să ştiu fără să vreau
fără măcar să aflu vreodată
aş fi putut trece mai departe

şi-atunci

Doar atunci mi se face o frică
de tot
şi de toate...

Slobozia, 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu