Florentina Loredana Dalian

joi, 4 septembrie 2014

Mai trece o zi

Gânduri expirate


mai trece o zi
fără tine
luna
îmi face cu ochiul prin geam
consolator crede ea
adică vezi Doamne şi ea ar fi singură

dar eu nu m-am născut lună
eu m-am născut femeie
care se vrea
iubită adorată dorită strivită
sub greutatea bărbatului ei
m-am născut femeie
născătoare de prunci
dătătoare de iubire de linişte şi armonie

aşa că măi dragă lună
să nu-mi vii mie
cu consolări de doi bani
şi jumătate
vezi-ţi de cerul tău
vezi-ţi de stele
şi când te-oi naşte
şi tu femeie
atunci mai vorbim
ce ştii tu ce-i dorul?

Yes! Ce i-am zis-o
şi la ce-mi foloseşte?
Mai trece o zi
fără tine
fără să-mi pot depune
în regim de urgenţă
sărutul
nu-i nimic
asta-i doar chestie
de distanţă
şi oarecum de timp

timpul acesta
bezmetic şi atât de
relativ  

Slobozia, 2008                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu