Florentina Loredana Dalian

luni, 6 octombrie 2014

"Fascinaţia mării" la Radio Constanţa


ACTUALIZARE (07.0ct.2014) 

Am fost anunţată, cu o oră înainte de a mă urca în maşină, că emisiunea a fost amânată, datorită unor schimbări care au intervenit în program. Astfel, aceasta se va difuza joi, 09 octombrie a.c, la aceeaşi oră. Asta dacă nu cumva mă voi hotărî să contramandez eu cu o oră înainte.  Lăsând gluma la o parte, această modificare s-a datorat prezenţei la Constanţa a dramaturgului Matei Vişniec, care a primit titlul Doctor Honoris Causa din partea Universităţii "Ovidius" (detalii AICI). În emisiunea respectivă, s-a difuzat un interviu cu domnia sa, pe care l-am ascultat cu plăcere (transcrierea interviului AICI). Eh, dacă tot urmez după Vişniec (sau el a "urmat" în locul meu), poate se ia şi la mine! :))

Emisiune în direct

Marţi, 07 octombrie 2014, între orele 18 şi 19, la emisiunea "Stil de viaţă" (Realizator: Steliana Bajdechi) vor fi invitaţi Aurel Lăzăroiu - organizator, din partea cenaclului "Mihail Sadoveanu", al Concursului literar "Fascinaţia mării"- şi Florentina Loredana Dalian (Marele premiu). Radio Constanţa poate fi ascultat şi on-line AICI.

Actualizare 10.10.2014
Iar AICI înregistrarea emisiunii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu