Florentina Loredana Dalian

joi, 25 februarie 2016

Ultima bancă, rândul de la geam



In memoriam Ștefania Papacioc




    
Această fotografie a fost realizată în 13 mai 2006, la întâlnirea de 20 de ani de la terminarea liceului, la Colegiul „Mihai Viteazul” Slobozia. Sunt eu (stânga), împreună cu Ștefania Papacioc, colega mea de bancă din clasele X-XII. În vara acestui an, vom avea întâlnirea de 30 de ani. Dar locul Ștefaniei va fi gol, deoarece ea a plecat, ieri, la Domnul.

     Astăzi ne-am întâlnit, câțiva foști colegi, la Capelă, iar sâmbătă va fi condusă pe ultimul drum. Atâtea amintiri, atâtea vorbe nerostite și niciun cuvânt pe care să-l pot rosti acum. Tăcerea a pus lacăt cuvintelor și mă încearcă aceeași înmărmurire în fața „marii treceri” ca atunci, la începutul clasei a X-a, în fața întrebării ei directe: „Vrei să fii colega mea de bancă?”

     Dumnezeu s-o odihnească!




                                            Slobozia, 25 februarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu