Florentina Loredana Dalian

joi, 5 mai 2016

Constatare


Dialog la distanță


Amicul bucureștean Marian Ștefan, originar din Fierbinți, istoric și scriitor, se ține de șotii și-mi mai trimite, când și când, câte-o epistolă electronică, cu intenție clară de provocare la scris. Cea mai recentă, o constatre cu a propos la viitorul meu volum de versuri - Ostrov. 


Constatare

Ea are ostrov, eu o terasă,
Ea are plajă, eu umbră deasă;
Ea are barcă, debarcader,
Eu bicicletă şi luna pe cer;
Ea are nuferi şi sălcii pletoase,
Eu insomnii şi junghiuri prin oase;
Ea are mierle, privighetori,
Eu niște greieri sâcâitori;
Ea are-n ostrov cam tot ce vrei,
Mie-mi lipsește doar... zâmbetul ei!

MȘ, București, 03 mai 2016

I-am răspuns scurt, să-i treacă oftica:

Constatare la constatare

Ea are de toate,
Dar nu-i supărare,
Că și tu ai, frate,
Ceva ce ea n-are!
:)
FLD, Slobozia, 04 mai 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu