Florentina Loredana Dalian

marți, 30 mai 2017

„Domnișoara Nimeni” la Vișeu, Călărași și București




Și eu cu ea, doar la Vișeu de Sus. Mulțumesc juriului prezidat de scriitorul Ioan Moldovan și scriitorului Gavril Ciuban, președintele cenaclului „Ioan Mureșanu” care mi-a acordat premiul! Felicitări și celorlalți premianți, printre care prietenii mei Cornelius Drăgan și Cătălina Orșivschi!
În timp ce eu am traversat țara, Domnișoara Nimeni s-a plimbat nestingherită și la Călărași, unde a fost oferită în 40 de exemplare de susținătoarea ei, doamna Gabriela Dascălu, care a și recitat din ea, cu ocazia revederii după mai mulți ani de la terminarea liceului, și la București, la Bookfest, de editorul Valentin Ajder, în cadrul unei lansări cu recital poetic și muzică folk. Mulțumiri și păreri de rău că n-am putut fi în același timp și la București!



Despre festivalul de la Vișeu, Aurel Ghilezan în Graiul Maramureșului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu