Florentina Loredana Dalian

vineri, 2 iunie 2017

Mărgăritare de la cititori - astăzi, actorul Florin Piersic


Seria „Oameni Mari”

 




De câte ori i-am trimis o carte lui Florin Piersic, gestul n-a rămas fără răspuns. Fie m-a sunat („Vorbesc cu tiza mea, dar ea nu știe cu cine vorbește.” „S-o credeți dumneavoastră, zic, vă cunosc după voce.” „Dar ce, dragă, sunt Pavarotti?”), fie mi-a trimis o fotografie cu el și Ana, însoțită de câteva rânduri, fie o vedere de la Paris... După „Domnișoara Nimeni”, am primit aceste rânduri pe o fotografie, chiar ieri, ca o bucurie de ziua copilului. Mai mult decât onorante!

          Personal ne-am văzut o singură dată la un festival literar, la Deva, în 2008. Dar, la câtă lume cunoaște, nu cred că-și mai aduce aminte că eu sunt aceea. Cu atât mai impresionant mi se pare gestul său, acela de a acorda atenție fiecăruia care-i scrie sau îi trimite un semn. Încă o dovadă că oamenii cu adevărat mari știu să se aplece cu dragoste asupra celor mai mici și care n-au ajuns la înălțimea lor. Încă o dovadă că tinerețea are o directă proporționalitate cu lărgimea sufletului. L-am auzit spunând numai vorbe frumoase, uneori chiar exagerate, despre toți. Din punctul acesta de vedere, pentru mine constituie un model, o țintă înaltă și foarte greu de atins.

          Mulțumesc, Florin Piersic!







Florentina Loredana Dalian

Slobozia, 02 iunie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu